Che Fi'Da

Simple About ME !



Assalaamualaikumm .call me Fida !i love my blog(misspokepoke)always visit my blog..:D..

Entries Me ! Linkies Stuff

Tagboard


Credits

Edited by : Che Fi'Da
Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Che Fi'Da
-----------------------------------------

LARIAN kasih syg ..haha ..:D


Assalamuailaikum :) 

hye all ,lma saya x updates blog .rindoo ..hehe ..*malu-malu..:)
saya nak ceta pengalaman saya masa saya sem 2 di ptss ..
tak bole balik kan?
so ,kena la dok dkt kamsis ,ikuti program "larian amal"..kowt *tak pasti la ,ada ckp "larian kasih"
haha ..biaq la .aslkan lari ja .larian ini semua politeknik kena buat ..hehe ..:D

START LARI *snap gambar dulu ..:D












hehe ..:D ,memang penat jugk lari tu,tak smpai lg dah semput ~..haha..walauapapon ,kawan saya ada yg dpt hadiah jugak..dia lari kuat( wardah)..hehe .apapon tahniah la wardah ..:)

akhir kata ,*see you lagi....:)..bye2